سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدس مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که مطلع هستید کمتر از 20 روز است که پایگاه اینترنتی غزه دات آی آر به همت جمعی از بلاگرهای ایرانی و با کمک های همه جانبه گروه های اینترنتی فعال فارسی همچون پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی، مجمع وبلاگ نویسان مسلمان، سرویس خبری فضای مجازی فارس نیوز، پایگاه اینترنتی وبلاگ نیوز و بسیاری دیگر از سایت ها و مجامع خبری، راه اندازی شده است. در ابتدای حرکت، سایت “غزه” هدف و رسالت خود را رساندن صدای وبلاگ نویسان ایرانی به گوش جهانیان قرار داده بود و با هدف قرار دادن بالا آوردن رتبه سایت در جستجوی گوگل،سعی در رسیدن به این هدف داشت. اما تنها با گذشت کمتر از 3 روز از راه اندازی سایت..... سروری که سایت روی آن قرار داشت مورد حمله هکرهایی که هویتشان تا کنون نیز برای مدیران سایت و سرور مشخص نگردیده است، قرار گرفت و 3 روز را با اختلالاتی شدید سپری کرد. در ظرف این سه  روز درگیری های شدیدی بین مسئولین فنی سایت و هکرهایی که به احتمال زیاد از وابستگان به صهیونیست ها و یا گروه های ضد شیعی بودند، در گرفت. و در نهایت تصمیم مسئولین فنی بر این شد تا سرور سایت را از سرور اولیه به سروری جدید منتقل کنیم. این امر با حداکثر سرعت انجام شد و سایت از روی سرور اول به سرور دیگری منتقل شد. در روز هفتم و پس از انتقال سایت به سرور جدید سایت همچنان با مشکلاتی رو به رو شد و مورد حمله هکر ها قرار گرفت. همزمان با این اتفاقات و با وجود مشکلات زیادی که سایت داشت و همواره ساعاتی از روز از دسترس خارج می شد، آمار بازدید سایت به سرعت بالا می رفت. در طی 13 روز گذشته که سایت به سرور جدید منتقل شده است بارها و بارها مورد حمله هکرها قرار گرفته است. به طوری که بسیاری از سایت هایی که روی سرورما قرار داشتند نیز از اختلالات به وجود آمده بی نصیب نماندند و آن ها نیز در طی این چند روز با مشکلاتی مواجه بوده اند. با وجود تمامی این مشکلات امروز سایت در جستجوی واژه غزه با فارسی و انگلیسی در رتبه 12 جستجوی گوگل قرار گرفته است و امید آن می رود که به زودی سایت به صفحه اول جستجوی گوگل منتقل گردد.

اما این را به هکرهایی که این سایت همانند خار چشمی برای آنان شده است می گوییم که ما تا آخر ایستاده ایم. راه اندازی ورژن جدید سایت با امکان ارسال خبر و بیانیه های منتشر شده در رابطه با غزه شاهد این مدعای ماست. این را بدانید که هک کردن این سایت هیچ تاثیری در اراده ما برای رساند صدایمان به جهانیان نخواهد داشت و به یاری خداوند و با کمک هایی که اقشار مختلف فعال در عرصه اینترنت به این سایت می نمایند، پایگاه اینترنتی غزه تا پایان یافتن جنایات صهیونیست ها در نوار غزه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به زودی بخش های جدید به سایت افزوده خواهد شد. بخش تماس با ما و بخش ثبت نام برای حمایت از مظلومین غزه، مهمترین بخش هایی هستند که با تلاش مدیران فنی سایت، به زودی در دسترس کاربران اینترنت قرار خواهد گرفت.

والسلام



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/10/25ساعت  8:57 عصر  توسط پروانه 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    فمنیسم جهانی
    هالیوود......جنایات روانی
    جنگ خفته
    نابودی اسرائیل پیش شرط ظهور
    لائیک/یهودی/ ناصبی/ مسلمان/و فطرت های بیدار
    مردانی از روح خدا
    حالا بخند عزیزم.....
    [عناوین آرشیوشده]