«بگذار ملت آمریکا برای یک بار بفهمند که این نه یک انحطاط طبیعی، بلکه توطئه حساب شده و ویرانگری است که ما را احاطه کرده است…»
این جملهای است که «هنری فورد» آمریکایی قریب هشتاد سال پیش در روزنامه مشهور «دیربورن ایندیپندنت ـ «Dear Born Indipendent» نوشت
در روزگاری که پول به نخستین ارزش انسان غربی تبدیل شده، سینمای هالیوود نیز تمامی ارزشهای اخلاقی را در مسلخ پول قربانی میکند.حدود90% سینمای آمریکا (هالیوود)یهودی– صهیونیستی است.
اسامی تعدادی از بازیگران مرد یهودی این چنین است؛ جری لوئیس ، جک لمون ، داگلاس فیربنکس، کرک داگلاس ، مایکل داگلاس ، هریسون فورد،داستین هافمن،رابرت رد فورد،رابرت دویزو،پیتر لوری،ارنست بورگنابن،ادوارد جی رابینسون،سیلویا سیدنی،الیزابت تیلور مریلین مونرو،باربارا شرلی،جودی ،جنیفر رابین،سالی فیلد،مایکل جکسون،رینگو استار،دیوید گاپرفیلد ومادوناو.....وبسیاری کارگردانان و تهیه کنندگان یهودی مشهوری که در میان اقلیت آنها در میان جامعه آمریکا این تعداد جای شگفت داردکه مگر شایستگی هنرمندان یهودی در نظام طبقاتی هالیوود چه اندازه است!
از خرافههای صهیونیستی که به سینما راه یافته: «افسانه آخرالزمان» و پیشگوییهای مربوط به آن است که در فیلمهایی نظیر: «نوستراداموس»، «آرماگدون» و «روز استقلال».
در سینمای کلاسیک، شیطان بر اساس تقدیری ازلی در زمانی معین از زندان دوزخی خود رها میشود و برای انتقام گرفتن از نسل بشر معمولاً در کالبد یک انسان حلول میکند. فیلمهایی نظیر: «جنگیر»، «طالع نحس»، «پایان روزگار»، «وکیل مدافع شیطان» ، « مومیایی » و « ارباب حلقه ها » از آن جملهاند. فیلم هایی چون «هری پاتر» و « دیوید کاپرفیلد» مخاطبان نوجوان وبزرگسال خود را به سمت سحر و شعبده وافسانه پیش می برند.این قبیل آثار سمبل ها و نمادهای شیطانی وفرقه جدیدالتاسیس شیطان پرستی(!؟) را ترویج و تبلیغ می کنند.
لابی (گروه فشار) صهیونیسم در هالیوود، در عرصه تولید فیلمهای کودکان نیز تا کنون بسیار مؤثر و فعال عمل کرده است. کارتون «جوجه اردک زشت» هم که شخصیت گوشه گیر و آواره و زشت روی فیلم نامه تبدیل به قوی زیبایی می شود و در پایان فیلم به سمت خورشید می رود(خورشید نماد سرزمین موعود )،در کارتون «لوک خوش شانس» گانگستری سفید پوست که نماد قانون اومانیستی آمریکایی است وهمیشه ورد زبانش تنهایی و غریبی و آوارگی خودش می باشد،کارتون هایی مانند،گالیور(نجات جهان)،هاچ زنبور عسل(یافتن اصل و ریشه خود)،تام و جری (پیروزی های فریب کارانه موشی که نماد یهود است و کودک یهودی اینرا خوب میداند)و انیمیشن هایی از این دست...
چاپلین....
دنیای بی رحمی که حتی به یار وفادار خود چاپلین که در اکثر نقشهای سینمایی آغازین خود، تصویری بدیع و جذاب از یک یهودی سرگردان به نمایش گذاشت و این همان الگوی مطلوب سیاستگزاران هالیوود محسوب میشد نیز رحم نمیکند و هر ساز مخالفی را در نطفه خفه میکند، چارلی چاپلین که تمثیلی از مظلومیت جهانی یهودیان بود، اکنون از قالب یهودی سرگردان بیرون آمده و در نقشهایی متفاوت (همچون: انسانی ماشینی، ثروتمندی عیاش یا دیکتاتوری زورگو) نظام ارزشی غرب را به مسخره میگرفت و این روالی نبود که صهیونیستهای هالیوود آن را تحمل کنند. ناگزیر چاپلین به اروپا رفت و بازگشت او به آمریکا ممنوع اعلام شد!!
«وقتی سرگذشت خود را مینوشتم ،دلایل زیادی داشتم....باید بگویم من در فضایی که پر از دار و دسته های نیرومندودولت مردان نامرئی بود دشمنی ملتی را دامن زدم که از بد حادثه مهر و علاقه مردم آمریکا را از دست دادم ....»چاپلین
درمقابل، بسیاری از گمنامان عرصه بازیگری به دلیل برخورداری از حمایت لابی صهیونیسم، ره صد ساله را یک شبه پیمودند و… حکایت همچنان باقی است…
«چون بنی اسرائیل پیمان شکستند آنان را لعنت کردیم،کلمات خدا را از جای خود تغییر میدادندو از بهره آن کلماتی که به انها پند داده شد نصیب بزرگی را از دست دادند و دائم بر خیانت کاری آن قوم مطلع شوی ،جز قلیلی از آنها که مردمی با ایمان و نکوکارند.»
پی نوشت:
**قرآن حکیم-مائده-13*بقره-85
**سرگذشت من-چارلز اسپنسر چاپلین-ترجمه:جمشید نوایی
**سایت علمی پژوهشی یهود-yahood.net
**زندگی و کار من-هنری فورد