سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدس مقدس

«مردانی که تل آویو را میلرزانند»

 

او را تنها چند نفر از دوستان نزدیکش می شناسند. هیچ تصویری از او منتشر نمی شود. هیچ کس نمی داند او کجاست. نام او با صفاتی همچون هوشیاری، ذکاوت، زیرکی و احتیاط در ذهن ملت فلسطین نقش بسته است. هنگامی که نامی از وی به میان می آید ناخودآگاه تصویری از عملیات های شهادت طلبانه، جنگ های تونل، حمله به شهرک های صهیونیست نشین، حمله مراکز نظامی اشغالگران، موشک های قسام، یاسین و گراد به ذهن خطور می کند.

او توانسته معادله های صهیونیست ها را برهم بزند و نظامیان اشغالگر او را مرد شماره یک تحت تعقیب می دانند و در جای جای فلسطین به دنبال او هستند.
«محمد ضیف» که نامش لرزه بر اندام اسرائیلی ها می اندازد، برای صهیونیست ها به شبحی تبدیل شده است که کارهای او را می بینند اما نمی توانند جای او را پیدا کنند. سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی این ناتوانی خود را به شخصیت شگفت و پیچیده و اصرار شدید او به دور بودن از انظار عمومی نسبت داده است.

محمد ضیف که از ژوئن 2002 و بعد از شهادت صلاح شحاده، به فرماندهی کل شاخه نظامی حماس (گردان های عزالدین قسام) منصوب شده است، در سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی دارای پرونده قطوری است که در این پرونده همه جزئیات درباره قیافه و شکل، ویژگی ها و مکان هایی که احتمال می رود در آن حضور داشته باشد، آمده است.

اگر در کنار سیدحسن نصرالله، رادمردی نستوه و ناشناخته ای به نام عماد مغنیه ایستاده بود، اسماعیل هنیه و محمود الزهار و خالد مشعل نیز به بودن محمد ضیف دلگرمند. نظامیان صهیونیست تاکنون بارها تلاش کرده اند که این فرمانده رشید حماس را ترور کنند اما همیشه ناکام ماندند و خواهند ماند إن شاء الله.

همرزمان محمد ضیف
ضیف از قدرت مدیریتی بالایی برخوردار است و مردانش را به دقت انتخاب می کند که شکست آنها بسیار دشوار است.
نفر دوم شاخه نظامی حماس «احمد جعبری» است. او پیش از این عضو فتح بود اما با مشاهده اندیشه های غیردینی فتح از آنها جدا شد و به حماس پیوست.
نفر سوم شاخه نظامی حماس «رائد سعد» است که مسئولیت گردان های قسام در غزه را به عهده دارد.

دیگر فرماندهان اصلی شاخه نظامی حماس عبارتند از:
«محمد ابوشماله»، فرمانده گردان های قسام در رفح
«محمد سنوار»، فرمانده گردان های قسام در خان یونس
«احمد غندور»، فرمانده گردان های قسام در شمال نوار غزه
«مروان عیسی»، فرمانده گردان های قسام در منطقه میانی نوار غزه

پی نوشت:نری سرچ بزنی بگی عکسای محمد ضیف رو موساد پیدا نکرد ولی من پیدا کردم، تمام عکسایی که از اون وجود داره مال حدود 20 سال پیششه.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 87/11/4ساعت  1:49 عصر  توسط پروانه 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    فمنیسم جهانی
    هالیوود......جنایات روانی
    جنگ خفته
    نابودی اسرائیل پیش شرط ظهور
    لائیک/یهودی/ ناصبی/ مسلمان/و فطرت های بیدار
    مردانی از روح خدا
    حالا بخند عزیزم.....
    [عناوین آرشیوشده]