سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدس مقدس

 فمنیسم جهانی

بشر برای رسیدن به نتیجه در مورد هر موضوعی راه پر پیچ و خمی را پموده است.نظریه های اجتماعی و فرهنگی نیز از این قانون مستثنی نیستند.تفکر جاهلی در مورد زنان تا قرون 17-18میلادی نیز زواج داشت.دین اسلام در حدود 14 قرن پیش، زمانی که بدترین و سیاه ترین زمان بر زنان میگذ شت،در حدی فراتر از تصور،زن را تکریم نمود و جایگاه واقعی زن را به او پیشکش کرد.لیکن وضع زنان در میان ادیان دیگر تا قرن ها بعد تغییر چندانی نکرد.فمنیسم جریانی خفته با سیاستی کاملا هشیارانه و بیدار یکی از جریانات بوجود آمده در عصر حاضر است.
فممنیسم را میتوان به 3 موج تقسیم کرد که موج سوم همچنان امتداد دارد.

فمنیسم موج اول;(*)
در اوایل قرن 19 ،اروپا و امریکا تحت تسلط کلیسای کاتولیک بود(که رهبران آن همواره بر اصول مسیح پا فشاری میکردند)و زنان در آن زمان نقش مادری و اقتدار از سوی مرد را طبیعی میدانستند.(**)با ظهور پروتستانتیزم وتجدد گرایی همراه اصول اعتقادی آن که به حیات اخروی پشت و به حیات دنیوی رو نموده بودند انسان را وامیداشتند که خود را بپرستند(آیین یهود از گذشته های دور،بهشت زمینی را همواره در متون خود متذکر میشود)پروتستان ها بسیار تحت تاثیر عهد عتیق قرار گرفتند،تاثیرات اعتقادات پروتستان ها و روشنگری نظراتشان مبنی بر آزادی انسانها و هدایت بیرونی راه را بر اعتراض گری زنان هموار کرد.

            یهودیت سازمان یافته در پروتکل ها برای تسخیر جهانL (***)
«در گذشته ما نخستین کسانی بودیم که ندای آزادی،برابری و عدالت را در میان توده های مردم سردادیم. کلماتی که هنوز هم تکرار میشوندوکسانی که آنها را تکرار میکنند به طوطی شباهت دارند.....آن عده از غیر یهودهم که خود را فرزانه و عاقل و اهل فکر و اندیشه تصور میکردند نتوانستند چیزی از معانی این کلمات بفهمند.توجه نکردند که در طبیعت تساوی و مساوات وجود ندارد و میان این کلمات تناقض وجود دارد»

نظام اقتصادی سرمایه داری(که در آن صاحبان سرمایه یهودیان اند)،جنگ جهانی اول،نیاز به نیروی کار ارزان،افزایش کارخانه ها وخطوط تولید،از عوامل جذب زنان به اجتماع خارج از خانه بود.
پراکندگی و آوارگی یهودیان در دنیا،برخورد با آنها به عنوان غریبه،شهروندان درجه دو وثروت زیاد باعث شد یهودیان آماده ترین گروه برای ایجاد نظام سرمایه داری مدرن در دنیا به شمار روند.زنان نیز در واقع مخاطبان خاصی برای سرمایه داری بودند.
از زنان با استفاده از ابزارهای فرهنگی و تبلیغاتی انتظار میرفت به فکر جذابیت و زیبایی خود باشند،میخواستند از خود راضی باشند تا دیگری(مرد)را خرسند کنند.برای نیل به این اهداف تشویق زنان برای استفاده از لوازم آرایش،پیروی از نظام مد(صنعت سلیقه-زینت)،زمینه ساز مصرفی بودن زنان را ایجاد کرد.از طرفی سرمایه داری از زنان به عنوان ابزار های جنسی در چارچوب نیازهای خود استفاده میکرد.به عنوان مثال،در دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ها به عنوان مشوقان مصرف انبوه یک کالا به شکل غیر مستقیم یا مستقیم(بویژه در صنعت سینما)عمل میکنند.

            یهودیت سازمان یافته در پروتکل ها برای تسخیر جهانL (4*)
«برای آنکه توده ها همیشه در گمراهی بمانند و ندانند در اطرافشان چه میگذردوبا آنها چه میشود،با ایجاد وسایل تفریح و بازی های خنده دارو انواع ورزش ها ولذت بردن وشهوت رانی و زیاد کردن کاخ های زرق و برق دارو خانه های مجلل،آنها را به خود مشغول خواهیم کرد. مطبوعات نیز مسابقات ورزشی و هنری به راه خواهند انداخت و بدین ترتیب اذهان توده متوجه این امور خواهد شدو ما هر کار بخواهیم انجام میدهیم.»

ادامه دارد....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پی نوشت:
*:مجموعه مقالات زن بودن ممنوع
**:کتاب پروتستانتیزم و مسیحیت صهیونیستی-نصیر صاحب خلق
*
**:پروتکل شماره 1-پروتکل های دانشوران یهود-عجاج نویهض
*
4:پروتکل شماره13-همان



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/1/9ساعت  5:9 عصر  توسط پروانه 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    فمنیسم جهانی
    هالیوود......جنایات روانی
    جنگ خفته
    نابودی اسرائیل پیش شرط ظهور
    لائیک/یهودی/ ناصبی/ مسلمان/و فطرت های بیدار
    مردانی از روح خدا
    حالا بخند عزیزم.....
    [عناوین آرشیوشده]