سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدس مقدس

سرپرست تیم هلال احمر در کشتی محموله کمک‌های دارویی و مواد غذایی ایران به غزه درباره آخرین وضعیت کشتی گفت:صهیونیست‌ها هنوز اجازه عبور کشتی حامل داروی ایران به غزه را نداده‌اند.با وجود اینکه این کشتی در محوطه آبهای آزاد توقف کرده است اما ناوچه های اسرائیلی به این کشتی که تنهاسرنشینان آن گروهی از جمعیت هلال احمر اند هشداربه عقب نشینی داده است.

گزارش تصویری

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/10/25ساعت  9:45 عصر  توسط پروانه 
      نظرات دیگران()

    شمار شهدای غزه از هزار نفر گذشت

    خبرگزاری فارس: رئیس فوریت‌های پزشکی نوار غزه اعلام کرد دستکم هزار نفراز مردم فلسطین بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه به شهادت رسیده‌اندبه گزارش فارس "حسّانین" به خبرگزاری فرانسه گفت:شمار شهدا به هزار و یکنفر رسید.
         وی افزود از 27 دسامبر 2008 که حملات اسرائیل به نوار غزه آغاز شده تا کنونچهار هزار و 580 نفر نیز زخمی‌ شده‌اند.
         در حالی شمار شهدا و زخمی‌های غزه از شش‌هزار و 581 نفر می‌گذرد که همزمان با اوج‌گیری نگرانی‌های داخلی در رژیم صهیونیستی از پایان بی‌نتیجه جنگ در غزه و نرسیدن تل‌آویو به اهداف از پیش تعیین شده خود، "زیپی لیونی"وزیر امور خارجه این رژیم پیشنهاد عقب‌نیشنی نیروهای این رژیم در ازای توقف شلیک موشک‌های مبارزان فلسطینی را مطرح کرد.

    کودکان مظلوم غزه

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/10/25ساعت  9:10 عصر  توسط پروانه 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همانگونه که مطلع هستید کمتر از 20 روز است که پایگاه اینترنتی غزه دات آی آر به همت جمعی از بلاگرهای ایرانی و با کمک های همه جانبه گروه های اینترنتی فعال فارسی همچون پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی، مجمع وبلاگ نویسان مسلمان، سرویس خبری فضای مجازی فارس نیوز، پایگاه اینترنتی وبلاگ نیوز و بسیاری دیگر از سایت ها و مجامع خبری، راه اندازی شده است. در ابتدای حرکت، سایت “غزه” هدف و رسالت خود را رساندن صدای وبلاگ نویسان ایرانی به گوش جهانیان قرار داده بود و با هدف قرار دادن بالا آوردن رتبه سایت در جستجوی گوگل،سعی در رسیدن به این هدف داشت. اما تنها با گذشت کمتر از 3 روز از راه اندازی سایت.....ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/10/25ساعت  8:57 عصر  توسط پروانه 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    فمنیسم جهانی
    هالیوود......جنایات روانی
    جنگ خفته
    نابودی اسرائیل پیش شرط ظهور
    لائیک/یهودی/ ناصبی/ مسلمان/و فطرت های بیدار
    مردانی از روح خدا
    حالا بخند عزیزم.....
    [عناوین آرشیوشده]